بيانيه رسمي اپل در مورد مشکل رنگ ارغواني تصاوير آيفون 5
تکنولوژی نوین
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ
نويسندگان

 

اگر به خاطر داشته باشيد پس از عرضه آيفون 5، برخي از کاربران از ارغواني شدن برخي تصاوير در شرايط با نور محيط زياد شکايت‌ داشتند؛ از اين رو، روز گذشته اپل بيانيه اي رسمي در مورد اين مشکل صادر نمود. اپل در اين بيانيه اعلام کرد:

” بسياري از دوربين‌هاي کوچک، از جمله دوربين‌هايي که در آيفون‌هاي مختلف استفاده شده‌اند ممکن است هنگام عکاسي يا فيلمبرداري در نور مستقيم، در لبه‌هاي تصوير بهم ريختگي رنگ شکل بگيرد. اين مشکل مي تواند زماني رخ مي‌دهد که منبع نور با زاويه خاصي در عکس قرار بگيرد؛ که اين امر بدليل بازتاب سطوح داخلي ماژول دوربين برروي سنسور دوربين مي باشد. اگر کمي دوربين را حرکت دهيد تا زاويه دوربين نسبت به منبع تغيير کند و نور با زاويه ديگر به لنز وارد شود، باعث کمتر شدن اين مشکل يا کمتر شدن اثر آن مي شود. راه حل ديگر استفاده از دست خود در قسمت بالاي لنز (به عنوان سايه بان) براي سد کردن ورود نور شديد به دوربين است.”

نکته جالب پاسخ اپل اين است که چنين مشکلي را مرتبط با همه مدل هاي آيفون مي داند؛ اما همانطور که در تصوير بالا مشاهده مي‌کنيد دو عکس که در يک زاويه و توسط آيفون 5 و آيفون 4s گرفته شده‌، خلاف اين گفته را ثابت مي کند. به هر حال از ديد اپل، استفاده از زاويه تصويربرداري مناسب باعث رفع اين مشکل خواهد شد؛ اما اين اتفاق مشکلي است که ممکن است شما با آن مواجه نشويد و يا بعد از ثبت تصوير با آن روبرو شويد و دقيقا به همين دليل احتمالا فرصت تصوير برداري مجدد را از دست خواهيد داد.

اين سومين مشکل بزرگي است که پس از ارائه آيفون 5 در چند هفته گذشته، اپل را مجبور به نشان دادن عکس العمل و پاسخ گويي نموده است. ابتدا کاربران از کيفيت نقشه هاي اپل در iOS 6 شاکي بودند که در نهايت مديرعامل اپل مجبور به عذرخواهي و ارائه پيشنهادهاي جايگزين شد. سپس کاربران از مشکل خش افتادن آيفون جديد و جنس بدنه آن شاکي بودند که البته در اين مورد فيل شيلر قائم مقام بازاريابي اپل تنها به اين جمله اکتفا کرد: «اين موضوع عادي است»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 114374
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1